Openhouse & F&N Big Fun Fest


Hi dude. harini aku nak cerita pasal sabtu lepas
sorry asyik post benda yang sama jea k? dah mmg setiap minggu kerja aku ni
hahahahaaha

Mula-2 aku bangun pagi yg hening, telefon berdering.

Akim : kau pergi openhouse rumah hafiz tak?
Aku : Pergi lahh.

potong stim gua tidur laaa, tapi nasib baik kejut kan aku
tlong mak aku sikit-2 jap, then akim datang rumah suruh bersiap
aku ajak dia lepak rumah aku jap

nak tunggu aku bersiap mmg lama kann, berjam-2
nasib baik aku disiplinkan diri , setengah jam jea siap hahaha :D
then dah siap smua, gerak sentul pergi openhouse dulu.

mmg ramai la jugakk rumah diaa, mula-2 kawan diaa, kitaorang lah kan
Peahhhhhh, RAMAIla jugak, nasib baik yang aku kenal. hahaha

then dah pergi openhouse smua, kitaorang keluar lahhh
dalam pukul 3lebih mcm tu gerak, terus pergi KTV
karaoke jap

then pukul 5 tu kitaorang gerak pavi jap , tkthu la nak buatapa
then terjumpa mmbe aku, photoshoot jap


Pastu lepak NZ , mmg funny laaa. hahahah
dalam pukul 8 lebih aku rasa, kitaorang gerak BB
ingat kan diorang nak tngok Konsert F&N

Diorang nak balik, aku terus patah balik. hahah
lepak dngan mmbe aku ja, din icak. thanks korang teman aku :]

kitaorang layan jap konsert tu, dapat jugak aku release tension before PMR
Thankyouu. hehehe


Memang function la that day
release habis dah , bertawakal sahaja kepada Allah S.W.T

sampai sini jea la nak cerita, k thank readers :]

#Wish me goodluck in PMR and give me some tips thankyou