I Don't Care What People Say :')


Hey guys, harini aku nak cerita pasal tentang kerja akuu. hehee
dah seminggu dah kerja aku, lagi 3 minggu sahaja :')
Aku kerja di Pertama Complex, Sorry ayat terlalu skem. Hohohohoh

Macam-2 aku tkthu dalam tu, Before this aku takpernah kerja kedai baju
paling koman pun promoter angkat barang. itu sahaja. Aku tak memilih kerjaa
Asal kan ianya halal :')

Penat mmg penat tapi puas :')
Aku ikut gaji bulan, sehari RM30. kalau darab dengan sebulan. dah jadi RM900 bukan?
ramai kata tak untung, ahh aku tak kisah. kerja dulu bukan gaji.

11/11/11 adalah tarikh yang begitu sial, banyak orang accidents, Roblock banyak, Aku kena marah dengan bos seharian, terlanggar batu, tergelincir :') banyak gila adventure dekat 11/11/11
dah boleh buat dvd dah ni haaa. hahahahaa

#Hidup Jangan Berputus Asa Dan Jangan Nak Asyik Bergantung Kat Orang Lain Sahaja :')