Send To

Harini aku masuk kerja, Punchcard smuaaa, Terus kena hantar terus ke BB :')
Woaw adventure. Syiokkk gilaaa kat sanaaa, Dok rilek jeaaaa
Kadang-2 kena checking baju, Kedai aku betul-2 depan kitaro
So memang senang la jumpa mmbe aku kat sana :') hehe

Sana ada staff 3 orang, Sorang cutiii :') So aku kena jaga la kedai tuu. tolong budak sorang ni. dia sorang jooo. so dengan hati yang tenang dan begitu cemerlang , saya menolongnya! Hahaa
Tadi customer pon boleh tahan ramai pulakkk, Mat Salleh pulak yang banyak masukkk.
Terpaksa la speaking habis dengan diorangg. hahahaa

Macam-2 la kitaorang buat. Bos takde time tuu.
main-2 kejap laaa, hahahah
Harini aku kerjaa mmg rilek gilaa, dan berfun-fun. masing-2 buat design baju sendiri. hahha
Macam-2 gmba adaaa, Pecah Perut! Hahahah

#Jangan asyik nak serious sangat nanti orang pun taknak bercakap dengan kita.